03
jul
Paula
Wij hebben het advies van ‘Joy of Styling’ gevraagd omdat het ons zelf niet lukte om het interieur warm en huiselijk te krijgen. Na het advies van Elly is ons huis weer huiselijk. Ze geeft super leuke en goede tips die iedereen kan toepassen met elk budget. Ze is zeker een aanrader als je niet weet wat je met je inrichting of huis kan en wil doen.


0 comments